Известие

Collapse
No announcement yet.

странни обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
    И ще започне да забива муцуната като пуснеш газ-та на скорост.

    Ама както и да е, всичко е преживяемо спрямо клатенето на оборотите.
    Ако не я отпускаш толкова рязко не я забива. Вчера го извадих и спря да ги клати! То се оказа по-елементарно, отколкото си мислех.
    www.t-auto.bg

    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

    Comment


    • #17
      Да но така никой от вас не си е решил проблема,а както каза един колега сто го заобиколили..........което естествено не е добре за колата,но всеки си има глава на раменете

      П.С.Вие всичките дето сте резнали пин 15,знаете ли защо му е на ЕКУ-то да има сигнал от километража,освен да записва километрите ??????????
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Да но така никой от вас не си е решил проблема,а както каза един колега сто го заобиколили..........което естествено не е добре за колата,но всеки си има глава на раменете

        П.С.Вие всичките дето сте резнали пин 15,знаете ли защо му е на ЕКУ-то да има сигнал от километража,освен да записва километрите ??????????
        ами нали затова попитах бре приятел... никъде не видях универсален лек срещу този проблем! Дросела ми е чистен, дебитомера сменен...?
        www.t-auto.bg

        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Да но така никой от вас не си е решил проблема,а както каза един колега сто го заобиколили..........което естествено не е добре за колата,но всеки си има глава на раменете

          П.С.Вие всичките дето сте резнали пин 15,знаете ли защо му е на ЕКУ-то да има сигнал от километража,освен да записва километрите ??????????
          Да се съобразява с режимите на работа на мотора и да осигурява необходимото при различните преходи, като рязкото отпускане на педала на газ-та примерно. Ако е необходимо да задържи по-високи тихи обороти при по-висока скорост, за да осигури необходимите хидравлика, климатик или други такива....
          Предполагам нещо такова

          ---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:41 ----------

          Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
          Ако не я отпускаш толкова рязко не я забива. Вчера го извадих и спря да ги клати! То се оказа по-елементарно, отколкото си мислех.
          Пак се усеща, особено на по-ниските предавки е ужасно. Ама аз вече се примирих и свикнах да натискам съединителя винаги преди да отнема газ-та напълно
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #20
            Някой да е забелязал промяна във вървежа след откачването на въпросния пин 15? Имам чувството, че колата е леко спъната, откакто го откачих...
            www.t-auto.bg

            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

            Comment


            • #21
              Еййй не се спряхте с този пин15. Това освен да ви задълбочи проблемите друго не прави. Не го ли разбрахте?

              Този проблем е толкова решим, че няма на къде. Имам случаи ако трябва софтуерна корекция съм правил, но го решавам проблема завинаги. Проблема идва когато еку-то не може да си сметне правилно лоад-а в преходните режими и най-вече при излизане от принудителен празен ход.

              Разбира се причини мноооого, решенията също толкова, но ги има. И никога с рязане на пинове!
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Еййй не се спряхте с този пин15. Това освен да ви задълбочи проблемите друго не прави. Не го ли разбрахте?

                Този проблем е толкова решим, че няма на къде. Имам случаи ако трябва софтуерна корекция съм правил, но го решавам проблема завинаги. Проблема идва когато еку-то не може да си сметне правилно лоад-а в преходните режими и най-вече при излизане от принудителен празен ход.

                Разбира се причини мноооого, решенията също толкова, но ги има. И никога с рязане на пинове!
                това е ясно, но въпроса беше дали е възможно невървежа да е от това?
                www.t-auto.bg

                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                  това е ясно, но въпроса беше дали е възможно невървежа да е от това?
                  Не. Възможно е първоначалното обогатяване при подаване на газ при излизане от принудителен празен ход да ти се позабавя малко, но това е теория. На практика недали ще го усетиш.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment

                  Working...
                  X